Шукати в цьому блозі

неділю, 29 червня 2014 р.

Переїзд: оренда машини

     Американці дуже незвично (для нас) рахують витрати пального. Якщо ми звикли орієнтуватись на кількість літрів, яких потрібно залити, щоб проїхати 100 кілометрів, то вони рахують навпаки, та ще в милях і галонах - кількість кілометрів, які можна проїхати на одному заправленому галоні палива.

     Зіштовхнувся з цим, коли перевіряв характеристики машини, яку винайняв для переїзду. На сайті U-Haul вказано, що вона бере 12 mpg (miles per gallon). Багато, чи мало? Для конвертування знайшов цей ресурс Open Toronto.com (в Торонто я не збираюсь, якщо що :-) ), вийшло, що цей кабан жере майже 20 літрів на сотню км!!!




     Здоровий апетит. Туди-назад мені їхати 2х18км = 36 км -> 7 літрів. Вже краще. Зараз середня ціна на бензин десь 1.45 $ , то ж виходить 10.44 $.

     Крім цього, потрібно ще оплатити кілометраж, за тарифом 0.69 $ за км. Виходить ще 24.84 $. Загалом, за оренду на 4 години я заплатив 79.80 $ (19.95 $ за годину), плюс 17 $ за страхівку, а її краще взяти. Тож в сумі отримаємо 10.44 (бензин) + 24.84 (кілометраж) + 79.80 (оренда) + 17.00 (страхівка) = 132.08 $.

     U-Haul є однією з найдорожчих фірм, але на 1 липня всі інші, кого я знаю (Budget, Discount...), вже не мали вільних машин.

UPDT: заплатив 144 долари. Виявляється, всі ціни вказані без податків, тому в кінці, коли вже сума рахується з таксами, набігає трохи більше.  І ще така справа: кантора закривається о сьомій вечора, я повинен був повернути машину о восьмій. Запитав, який штраф, якщо запізнюсь? Вони сказали, так як вони закриваються о 7, то нічого страшного, все рівно машину вже ніхто не візьме. То ж ми додатково за ті самі гроші перевезли ще одну сім'ю. Машину я повернув о 9.30.

4 коментарі:

  1. Відповіді
    1. На острів Сестер. Шукали бетонний будинок і хороше розташування.

      Видалити
    2. Приємне містечко. Будинок багатоповерховий чи 4-5 етажів?

      Видалити
    3. 5 чи 6 поверхів. Хороше місце, тільки трохи далеко від всього хорошого. На острові тільки два великих супермаркети ІЖА і Лоблоу. І мости, мости... Коли почнуть будувати шамплен, сподіваюсь, що я не почну працювати на південному березі ))
      Ціни на житло до речі десь такі самі, як в Лонґеї в бетонних будинках.

      Видалити